همه چی بلاگ

همه چی بلاگ

هرگونه کپی برداری از وبلاگ باذکر منبع«گروه سالیجون»بلامانع است
همه چی بلاگ

همه چی بلاگ

هرگونه کپی برداری از وبلاگ باذکر منبع«گروه سالیجون»بلامانع است

عکس های اجتماعی بازیگران محبوب

سلفی از آزاده خانم نامداری با شال و مانتوی «کبود» رنگ در پشت فرمان شروع می‌کنیم که به لطف خدا همه چیز سر جایش است و خیلی خندان و بشاش و خوب بنظر می آیند و هیچ خطری سرور های اینستاگرام و آمار بازدید سایت ها را تهدید نمی‌کند! 

 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (110)

 

اکران فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» اولین اثر بلند صفی یزدانیان با هنرنمایی زوج دوست داشتنی و هنرمند سینما یعنی علی مصفا و لیلا حاتمی، مهم ترین سوژه روزهای گذشته چهره ها در فضای مجازی بود که با حضور ستاره های سینمای کشور در مراسم اکران، عکاسان و پاپاراتزی های وطنی را دست بکار کرد تا ده ها پست و عکس در شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص بدهد. در اینجا هم عکس حبیب رضایی و علی مصفا را در کنار پوستر فیلم مشاهده میکنید. تیپ و لباس علی مصفا، مخصوصاً شلوار ساسون دار و سگک کمربند زبانه دار و صد البته یقه بازِ پیراهنش آدم را یاد مردان دهه شصت و هفتاد می اندازد که این ظاهر انتخاب متفاوت و جالبی برای این روز ها می‌تواند باشد. 
 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (110)

 
ادامه مطلب ...

خوراکی‌هایی مقوی برای تقویت مغز






هرچند مغز ما قویترین رایانه در سیاره زمین محسوب می‌شود اما این رایانه قدرتمند نیز گاهی به خطا می‌رود. ما انسانها بیشتر وقت خود را صرف انباشتن چیزهای مختلف و بی‌فایده به داخل مغزمان می کنیم.

مهم نیست مغز ما چقدر قدرتمند است، آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم این عضو نیاز به جبران و احیای خود دارد تا بتواند قالب و توانایی خود را حفظ کند.


پژوهشگران روش‌های مختلفی را برای سوپرشارژ کردن و افزایش کارآیی مغز ارائه کرده‌اند که در این مقاله ساده‌ترین آنها ارائه شده تا هر فردی بتواند به محض احساس نیاز، به آنها دسترسی داشته باشد و آنها را بکار بسته و از مزایای آن بهره‌مند شود:


پژوهشگران در جدیدترین تحقیقات خود دریافته‌اند مصرف روغن زیتون و آجیل و قرار دادن آنها در رژیم غذایی روزانه سبب تقویت مغز می‌شود.
 گفتنی است؛ روغن زیتون و آجیل از اجزای رژیم غذایی مدیترانه‌ای است و می‌تواند همچنین سبب بهبود سلامت قلب و مغز افراد شود. علاوه بر حفظ سلامت و توان ذهنی بویژه در دوران سالمندی رژیم غذایی کم چرب سبب بهبود سلامت قلب و نیز دفع انواع سرطان‌ها می‌شود. 

ادامه مطلب ...

رازهای رسیدن به آرامش درون...


آیامی خواهید به آرامش دورن برسید؟ اگر می خواهید به رازهای آرامش درون خود پی ببرید باماهمراه باشید:

 

۱- راز آرامش درون خویشتنداری است، انرژیهای خود را پراکنده نکن، بلکه آنها را تحت نظر داشته باش و به طرز مفیدی هدایتشان کن.


۲- راز آرامش درون در این است که هرکاری را با حواس جمع و علاقه انجام دهی. 

ادامه مطلب ...

معرفی زیباترین شهر های جهان برای جهانگردان

از بروخه تا فلورانس, بوداپست تا لیسبون و رم تا پراگ, این شهرها را می توان بخشی از زیباترین شهرهای جهان نامید. اگر زیاد اهل سفر هستید و یا علاقه مندید که با زیباترین شهرهای دنیا آشنا شوید در ادامه ی این پست با ما همراه باشید.


 

رتبه ۱۰ – بروخه در بلژیک

800px-Brugge_Langerei_R02

بروخه شهر بسیار کوچکی است که مرکز استان فلاندری غربی محسوب می شود و از طرف یونسکو به عنوان یکی از شهرهای تاریخی انتخاب شده که باید تحت حفاظت کامل باشد. نام بروخه از واژهٔ Bryggja آمده که معنای اصلی آن بارانداز و بندر حدس زده می‌شود. 

ادامه مطلب ...

خلاقیت های دیدنی نقاشی های خیابانی 3 بعدی

نقاشی خیابانی یکی از راه‌های پیش روی هنرمند برای بیان احساسات و عقاید خود است. اما این روزها این نقاشی‌ها نیز از کارهای معمول اندکی فاصله گرفته و شکلی مدرن یافته‌اند. اکنون هنر خیابانی در قالب نقاشی‌های سه بعدی و زنده عرضه می‌شود.
 


 

افتخار عرضه‌ی این نوع از هنر به هنرمندان بریتانیایی می‌رسد. این هنرمندان که به نام هنرمندان پیاده رو (Pavement Artists) نیز شناخته می‌شوند، در گوشه و کنار این کشور به وفور یافت می‌شوند. تخمین زده می‌شود که در سال 1890 و فقط در شهر لندن، دست کم 500 هنرمند، تمام وقت در خیابان‌ها مشغول ارائه‌ی آثار هنری خاص خود بودند.

هنر خیابانی

از آن زمان تا کنون، این هنر رفته رفته در میان عموم نیز جا افتاده و به شهرت و محبوبیت دست یافته است. این روزها نقاشی‌های سه بعدی، پیاده‌روهای بسیاری را به تصرف خود در آورده‌اند. هنرمندان و نقاشان با استعداد با کمک قلم‌موی جادویی خود اشکالی زنده و بسیار باور پذیر خلق کرده که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. فقط کافی است از زاویه‌ای درست به صحنه بنگرید تا یک نقاشی معمولی تبدیل به صحنه‌ای جاندار و مسحور کننده شود.

هنر خیابانی

در ادامه توجه شما را به تعدادی از آثار هنری عرضه شده توسط این هنرمندان خوش ذوق، جلب می‌کنیم 

ادامه مطلب ...

۱۰ خوراکی مفید برای پاکسازی رگ‌ها


 

مواد غذایی و نوع تغذیه نقش موثری در سلامت بدن دارد. مصرف برخی مواد غذایی و بخصوص زیاده‌روی در آن به مرور به مسدود شدن رگ‌ها منجر می‌شود و مشکلات اساسی در گردش خون و ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی ایجاد می‌کند.

بدون شک خودتان نیز بهتر می‌دانید که یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در بین مردم جهان بیماری‌های قلبی عروقی است. در مقابل، مواد غذایی مفیدی نیز وجود دارد که به پاکسازی و تمیزی رگ‌ها کمک می‌کنند و گنجاندن آن‌ها در برنامهٔ روزانه مانع از ابتلا به بیماری‌های گوناگون می‌شود. در این مطلب شما را با مواد غذایی تمیزکنندهٔ رگ‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.

نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که تصلب شرایین (گرفتگی رگ‌های خونی) یکی از بیماری‌های رایجی است که سالانه جان تعداد بیشماری از مردم را در سرتاسر جهان می‌گیرد. این بیماری یکی از مشکلات پیچیده‌ای است که مناطقی از بدن مانند سیستم ایمنی و غیره را درگیر می‌کند. البته زمانیکه رگ‌ها دچار گرفتگی می‌شوند علاوه بر تصلب شرایین، مشکلات دیگری مانند پرفشاری خون و بیماری‌های قلبی نیز دامن فرد را می‌گیرد؛ در نتیجه یادتان باشد که داشتن تغذیهٔ مناسب می‌تواند روش خوبی برای پیشگیری از این بیماری‌ها باشد.
  

ادامه مطلب ...

اسرارآمیزترین و زیباترین غارهای ایران

در این مطلی قرار است شما را با بخشی از عجیب ترین و اسرارآمیزترین غارهای کشورمان آشنا کنیم.

زیبایی بعضی از این غارها توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. تعدادی از آنها به قدری اسرارآمیز هستندکه دوست دارید قدم به قدم جلوتر بروید تا گوشه های بیشتری از این غارها را کشف کنید اما غارهای مخوف و تاریکی هم وجود دارندکه حتی حاضر نمی شوید نزدیک دهانه آنها بشوید چه برسد به اینکه بخواهید در این غارها روزی مهیج را پشت سر بگذارید.

اینجا متعلق به ماجراجوها و حرفه ای هاست. کسانی که در ایام تعطیلات می خواهند پا به دل هیجان بگذارید و لحظات مهیج و دلهره آوری را برای خود رقم بزنند.



اولین غار چهار طبقه در ایران
برای تعطیلات خیلی ها ترجیح می دهند به شهرهای شمالی بروند تا بهار را در طبیعت زیبای شمال جشن بگیرند، به همین خاطر ممکن است از جاده چالوس برای رفتن به شهرهای شمالی عبور کنید اما شاید بدنباشد در میانه راه سری هم به غار یخ مراد بزنید، غاری که در کناره جادوه چالوس و در آبادی گچسر استان البرز، واقع شده است.

این غار یکی از زیباترین و نادرترین غارهای کشور به حساب می آید، کارشناسان احتمال می دهند که در گذشته یخ مراد زیر آب بوده است. «این را می شود از وضع طبیعی غار و بقایای وجود فسیل «کاردینا» بر روی تخته سنگ های غار فهمید.جنس این غار از نوع نرمتنان دریایی است و به دوره سوم زمین شناسی باز می گردد یعنی عمر آنها بالغ بر 50 میلیون سال است.»

 

اسرارآمیزترین و زیباترین غارهای ایران

 

رضا خلج معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز در ادامه صحبت هایش می گوید: «این غار دارای بادگیر و هواکش های فراوانی است. به همین خاطر هوا با شدت از آنها وارد غار شده و غار را فوق العاده سرد می کندو از طرفی موجب یخ زدن آب های موجود در غار می شود.»

به گفته آقای خلج یخ های غار از اواسط ماه دوم بهار شروع به ذوب شدن می کند. به طور کلی این غار دارای سه تالار بزرگ، سه یخچال زیرزمینی و هفت حلقه چاه است اما چیزی که بیش از همه یخ مراد را مورد توجه قرار داده بخشی از غار است که به صورت چهار طبقه است. «در بخش عمیقی از غار که به 20 متر می رسد، طبقات روی هم قرار دارند و به جرات می توان گفت تا به حال هیچ غاری با این مشخصات در کشور دیده نشده است.»

  

ادامه مطلب ...

۱۳ توصیه برتر رژیمی برای لاغری


 

چنانچه وزن کم می کنید، ولی سرعت کاهش وزنتان را دوست ندارید، ناامید نشوید. وزن از دست دادن زمان می‌برد، همان طور که اضافه کردن آن زمان برده است.
  

ادامه مطلب ...