همه چی بلاگ

همه چی بلاگ

هرگونه کپی برداری از وبلاگ باذکر منبع«گروه سالیجون»بلامانع است
همه چی بلاگ

همه چی بلاگ

هرگونه کپی برداری از وبلاگ باذکر منبع«گروه سالیجون»بلامانع است

معمای تصویری تعداد مربع ها


خوب نگاه کنید
چند مربع در تصویر بالا می‌بینید؟
توضیح: رنگ طوسی، به عنوان زمینه طرح استفاده شده است. برای یافتن جواب، فقط خطوط سیاه‌رنگ را مدنظر قرار دهید.
تا قبل از اینکه از تعداد مربع ها مطمعا نشدید پایین نروید و جواب را نبینید!

   

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

salijoon.ws

 

پاسخ معما:

نکته مهم این است که رسیدن به پاسخ، به جای سرعت‌عمل، نیازمند دقت و تیزبینی است. پاسخ معما در تصویر زیر نمایش داده شده است:

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
teuksa پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:10

چرا همه ش تشکر میکنی؟!
عین این عصــا قورت داده ها
اعصاب نداریا برادر من

از این که سرمیزنید بسیار متشکر

تحول پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 14:51 http://http:/

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد
دور فلک و عرش برین می‌گردد

خورشید، جمال مجتبی را دیده است
حیران شده است و این چنین می‌گردد

میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

وهمچنین

teuksa دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:55

واااااا
اصن از خودم نا امید شدم

به هر حال،
جالب بود ممنون
یکم فسفر سوزوندم حداقل
راستی..
راستش این نظر شخصیمه ها ولی.. من اون آهنگ قبلی وبلاگتون رو بیشتر میپسندیدم
همونی که مال یوسف زمانی بود
حالا من بازم نظر شخصیمو گفتم

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.